Smygäter skummtomtar och hinkar kaffe

Igår smygåt jag skummtomtar och hinkade kaffe och jag lär nog fortsätta i den andan idag. Ronja är inne på fjärde dagen med feber och hon kan inte få nog av närhet och gråter så fort man inte är i närheten. I 3 dagar har hon haft 40 graders feber och hon har knappt sovit något på dagarna. Men idag så har hon lite mindre feber och nu börjar hon bli less på att se på tv och det börjas märkas på oss andra också att hon är sjuk, Rasmus är sååå understimulerad och jag blir bara latare och latare. behöver städa och vika tvätt men direkt jag tänker tanken börjar nån av barnen att gråta eller bråka! Rasmus får inte ens vara i samma rum som Ronja så skriker hon rakt ut och då går Rasmus frustation ut över Kajsa och då blir jag frustrerad och då går de ut över ALLLA!!! Så skummtomtar och en kanna kaffe får nog bli min (vår) räddning.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0