Snälla får jag sätta mig ner!!!

Sitter och snabb slänger i mig lunchen, ikväll åker jag och barnen till mina föräldrar för att vara där en vecka. Försöker packa men det känns som jag bara irrar runt och barnen drar i allt och springer iväg. Helt plötsligt hittade jag tandborstarna i soffan, gaaa undrar egentligen hur mycket som kommer att komma med av det jag packar.

Igår kväll städade jag hela nedervåningen, jag dammtorkade allt, även luckor, lister och dörrar, sen dammsugade jag, skurade golven och vek tvätt. jag är ju en sån som vill ha städat när jag kommer hem och det gör ju att det blir väldigt stressigt för mig när vi åker nånstans. Så listan idag är packa klart, städa baloosbur, vattna blommor, plockstäda, dammsuga och tvätta håret. Mission impossible känns det som!
Trevlig julhelg till er alla om jag inte hinner skriva mer.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0